Retourbeleid en borg

Borg

Voor onze grotere artikelen zoals spring-, spelkussens en stormbanen betaalt u een borg, ook voor onze opblaasfiguren hanteren wij een borg. Indien u deze borg via iDeal of PIN betaald heeft dan storten wij deze borg binnen een week weer terug (in de praktijk vrijwel altijd de dag na het inleveren of die dag daarna.

Na het inleveren van de spullen controleert ons schoonmaakteam de ingeleverde artikelen of schade en viezigheid etc. In 99,9% van de gevallen storten wij de borg zonder enkel probleem terug. Wij maken ook geen probleem van een kleine beschadiging of een paar blaadjes in het springkussen, maar in uitzonderlijke gevallen zijn we soms genoodzaakt bepaalde kosten in rekening te brengen. Denkt u hierbij aan de volgende gevallen:


Schade aan artikel
Er is bijvoorbeeld een onderdeel van een spel afgebroken of er zit een scheur in het springkussen. In dit geval zullen wij de reparatiekosten met de borg verrekenen. Eventuele extra kosten boven het borgbedrag worden apart door ons aan u in rekening gebracht.


Natte of vieze kussens
Helaas komt het nog wel eens voor dat men de springkussens leeggelopen in de regen/of 's nachts buiten laat liggen. Dit is niet toegestaan omdat de kussens dan enorm nat worden. Dit betekent dat wij extra schoonmaakwerk en uren droogwerk moeten verrichten. In sommige gevallen kan het kussen zelfs niet op tijd klaar zijn voor de volgende huurder.