Veel gestelde vragen

Ik wil graag iets wijzigen aan mijn bestelling, kan dat?

Uiteraard! Wij ontvangen de gewenste aanpassing(en) graag als reactie op de laatst ontvangen mail die wij aan jou hebben gestuurd of stuur een mail met jouw gegevens, ordernummer en datum naar info@sensationair.nl. Tijdens kantooruren nemen wij deze mail zo snel mogelijk in behandeling en zenden je een aangepaste order terug.

 

Kan ik als ik heb gereserveerd mijn bestelling nog annuleren?

Er zijn vele redenen waarom jouw activiteit wellicht toch niet kan doorgaan, dat begrijpen wij goed. Je mag dan ook altijd gratis de reservering verplaatsen naar een nieuwe datum (binnen een jaar na de originele huurdatum). Wil je de reservering echt annuleren, lees dan onze algemene voorwaarden goed door. Hier kunnen kosten aan verbonden zitten. Wil je bij voorbaat deze kosten uitsluiten? Sluit dan onze annuleringsafkoop af bij je aanvraag. 

 

Uit welke betaalopties kan ik kiezen?

Wij bieden 3 betaalopties aan: iDeal, op factuur (voor huurdatum) en pin of contant (bij levering).

 

Wat zijn de afspraken omtrent het zelf afhalen en terugbrengen?

Afhalen en terugbrengen kan bij ons zeven dagen in de week. Wij doen dit altijd en alleen op afspraak. Haalt u bij ons af? Dan krijgt u 10% afhaalkorting.

 

Ik wil de gehuurde spullen graag laten bezorgen, kan dat?

Jazeker! Wij hanteren een starttarief van €20,- voor transport. Hier bovenop rekenen wij een kilometerprijs van €1,50. Woont u 10 km van ons vandaan? Dan betaalt u 10 x 1,50 = €15,- plus het starttarief (€20,-). Hiermee komt u uit op 35 euro. De transportkosten worden automatisch berekend aan de hand van de ingevoerde postcode. Onze medewerkers leveren de gehuurde spullen tot maximaal 10 meter van de berijdbare en verharde weg. Locatie van aflevering dient middels een verhard pad bereikbaar te zijn met een minimale breedte van 1 meter.  

 

Ik zie meerdere opties voor transport, wat is het verschil?

Flexibel transport is onze meest gekozen transportoptie. Kies voor deze optie als wij uw bestelling een dag van tevoren kunnen leveren en een dag na uw huurdatum weer kunnen ophalen. Wil je dat wij op een vast afgesproken tijdstip leveren en/of ophalen en heb je daarin geen ruimere mogelijkheden? Gebruik dan de transportoptie ‘specifiek transport’. Bij deze optie heb je ook de mogelijkheid om buiten onze standaard levertijden een tijdstip te kiezen. Voor specifiek transport zijn de levertijden tussen 5:00 en 22:00 uur. Dit kan een optie zijn voor als u iets vroeg in de ochtend nodig heeft of wanneer de materialen niet veilig kunnen blijven staan op de desbetreffende locatie.

 

Ik wil het luchtkussen ook laten op- en afbouwen, kan dat?

Zeker! Dit kunt u aanvinken bij het afronden van uw bestelling of onderaan op de productpagina. Wij rekenen €50,- voor het op- en afbouwen van een springkussen en €100,- voor het op- en afbouwen van een stormbaan. Let op! Als u kiest voor op- en afbouw kiest u automatisch ook voor onze bezorg en ophaalservice. Vanzelfsprekend kunnen wij onze spullen niet op- en afbouwen zonder bij u op locatie aanwezig te zijn. Hiervoor hanteren we ons standaard bezorgtarief.

 

Kan ik het luchtkussen ook zelf opbouwen?

In de meeste gevallen kan dat zeker. Wij geven per artikel een advies voor op- en afbouw. Dit staat onder het kopje ‘Producteigenschappen’. Tevens staat op elke productpagina een handleiding voor het op- en afbouwen van een springkussen of stormbaan.

 

Als ik een luchtkussen huur, wat moet ik verder dan nog regelen?

Het enige waar u voor hoeft te zorgen is stroom. Een stroomaansluiting van 230V is vereist. Onze luchtkussens worden altijd geleverd met een elektrische blower.   

 

Is een zachte ondergrond noodzakelijk voor luchtkussens? 

Wij gaan standaard uit van plaatsing op een zachte of val-dempende ondergrond. Wanneer u de attractie plaatst op een harde ondergrond raden wij u aan om één of meerdere valmatten toe te voegen aan uw bestelling. Deze kunt u langs de open delen van het luchtkussen leggen.

 

Ik heb maar beperkte ruimte beschikbaar, kan ik dan een luchtkussen plaatsen?

Wij hebben luchtkussens in vele vormen en maten. Hou er wel rekening mee dat het luchtkussen volledig vrij moet staan. Rondom heb je minimaal 50 cm tot 100 cm ruimte nodig zodat bij eventuele noodgevallen alle kanten bereikbaar zijn. Hou ook rekening met extra ruimte boven de attractie. Een luchtkussen zal altijd bewegen tijdens het spelen en springen.

 

Moet een luchtkussen altijd worden vastgezet? 

Ja, luchtkussens dienen altijd vast te worden gezet i.v.m. de veiligheid. Niet alleen voor eventuele onverwachte weersomstandigheden, maar ook wanneer gebruik niet op de juiste manier wordt uitgevoerd door eigen deelnemers. Zo is de kans vele malen kleiner op schade bij deelnemers, bezoekers en/of het materiaal zelf. Wij leveren hiervoor standaard haringen en/of spanbanden. Staat het luchtkussen binnen? Dan hoeft u het luchtkussen niet vast te zetten.  

 

Het springkussen is tijdens mijn huurperiode nat en/of vies geworden en ik heb geen schoonmaakkosten aangevinkt bij mijn bestelling, wat nu?

Bij Sensation Air worden luchtkussens na retour direct opgeblazen, geïnspecteerd en schoongemaakt. Een luchtkussen kan door onvoorziene weersomstandigheden flink nat zijn geworden. Dit is niemand aan te rekenen. Echter, als een luchtkussen extreem vies terugkomt zijn wij genoodzaakt om schoonmaakkosten in rekening te brengen. Hou hier dus rekening mee.